google8dfb9fd65978adab.html ~SILLHOUTTE~: Barakallahulakuma.... Barakallahulakuma....

29 Oktober 2009

Barakallahulakuma....


Assalamualaikum..


Kepada kawan-kawan dan sahabat-sahabat saya yg mendirikan rumah tangga pada bulan ini...dan juga hujung tahun ini...yg menjemput saya...selamat pengantin baru..selamat berbahagia..dan selamat-selamat semuanya...


Saya minta maaf byk2 kerana sukar memenuhi undangan kalian..atas sebab -sebab seperti peperiksaan akhir tahun saya ( tarikh exam utk subjek tertentu clash dgn wedding date korg..)..(even exam saya ada gap 2-3 hari ..saya terpaksa mengutamakan study saya..)dan lain-lain komitmen yg sgt x dpt dielakkan/saya mohon maaf byk2 dan jgn lah berkecil hati..


Memang kebelakangan ni saya jarang memenuhi beberapa undangan prkahwinan rakan-rakan..bukan sengaja atau malas...ini kerana saya adakalanya saya ada komitmen lain dan hal-hal2 dan aral melintang yg x dpt dielakkan...Walaubagaimanapun terima kasih byk2 atas ingatan dan undangan sahabat-sahabat kepada saya...


Itu saja...saya mendoakan semoga jodoh korang sumer bahagia berpanjangan dan seterusnya dapat melahirkan generasi soleh dan solehah InsyaAllah....


Rasa hati Aqeeda --> huhu..bilakah pula giliran saya ye? hehe..hish...belajar dulu..


Tiada ulasan: