google8dfb9fd65978adab.html ~SILLHOUTTE~: Just a short expression Just a short expression

21 Julai 2009

Just a short expression

Jangan berputus asa apabila menghadapi kesusahan kerana titisan hujan yang jernih juga berasal daripada awan yang gelap

knp kt sering mengeluh sedangkan setiap perkara yg berlaku adalah pelajaran utk kt belaja,dan Allah tdk akan jdkn sst yg sia2,igtkah kt pd firman Allah bermaksud jika kamu bersyukur aku akan tambah nikmat bagimu ttp jika kamu engkar@kufur maka ssghnya azabku amatlah pedih..


Saya x mengeluh mahupun putus asa. Saya selalu belajar melalui kesilapan2 yg penah dilakukan. Saya belajar melalui nasihat dan pengalaman. ApDaa yg mampu skrg kita berusaha dan bertawakal pd yg Esa.


Pertama : program saya yg bakal berlangsung 10 hari lagi huhu...seramnya..x lah vogue mana pun progaramnya..ini kerana buat pertama kalinya sy menjadi pengarah bg sebuah program yg sebenarnya agak besar juga. Hari2 saya selalu memikirkannya. Saya harap ia menjadilah . Byk juga rintangan dan cabaran x kurang juga dgn kritikan dan tempelakan pedas..maklumlah kita perempuan,saya sebagai org baru dan serba x tahu ni hanya mendengar, mengiyakan, menyabarkan diri dan buat jela apa yg patut. Saya x mengejar glamour..tp pengalaman sebegini merupakan satu yg berharga sebenarnya.

Terima kasih pd kawan yg sudi menolong, dan pd mrk yg byk memberikan kata2 rangsangan dikala diri ni terasa lemah dan berada diambang kekeliruan.


Kedua: Sejak dua menjak ni, sy ditimpa dgn dugaan iaitu dugaan sakit..huhu..lepas satu..satu..tp x pela semoga allah memberikan kita kekuatan, rahmat dan kesejahteraan sehari-hari..

Tiada ulasan: