google8dfb9fd65978adab.html ~SILLHOUTTE~: Tahadu Tahabbu Tahadu Tahabbu

20 Mei 2011

Tahadu Tahabbu



 Rasulullah s.a.w advised us : Give or exchange gifts to each other ; this will lead to increasing love among you ;) <3

Assalamua'laikum..entri yang santai ni sesaje dikarang khusus untuk penghargaan teman2 serumah dan kawan2 serta adik beradik hehe ;D --> speacial to ahl bait ..terima kasih atas surprise dan hadiah hari jadi...

Actually baru sempat nak sambung update dan buat entry...sebab masa time besday time tuh agak busy juga dgn preparation nak exam ;)

Terima Kasih diucapkan buat Zainab, Hanis and Jannah and Hanim..korang mmg best gelak dan hilai tawa korang sentiasa menjadi memori dlm ingatan dan mengiringi memori selepas grad nt hehe;) and Tq Hanim yg cute atas sandle yg cute and sweet..susah2 saje hehe;P ..mcm2 tahu yg saya ni mmg jarang bersandle dan selalu berkasut tutup ..hehe


Syukran ila ahlul bait ats pemberian yg best ini ;) pandai ye korang buat helah hehe;D ;D Semoga Allah merahmati kalian..maafkan segala kekurangan dan keterlanjuran saya sepanjang tempoh persahabatan
Wah superb chocolate cake nyum2..Tanx Nora for the brilliant surprise! dah la gempak buat kat KFC..patutla ditahan2nya kita balik hehehe;);D -->Nora Nurrainie Bolhassan merupakan teman yg best! yang x pernah lupa dan sentiasa mengingati hari ulang tahun teman2nya teman2 sekelas dua kelas hehe..tarikh sahabat2nya ..tarikh2 penting..she can become a date reminder and her memory is really superb hahaha no wonder she's one of the top scorer and representative in our batch! l)
Terima Kasih Nadiah Aqilah Mohd Amin ;)..dalam sibuk2 study utk exam..sempat plak belikan kiter coklat Nips ;D..best2 sambil study kita kunyah2..tanx sbb saling berkongsi ilmu dan pelajaran..akan dtg berkongsi2 lagi yer..Pray our best luck and brilliant success!! yeah ;) Nadiah Aqilah mmg baik..sy selalu photostate nota yg dier ada..dier pon photostate nota saya dan dia ada photostate kan buku2 utk saya..dia mmg expert dlm bidang phostostate hahaha;D
Tanx Adik dari Miri Sarawak..Tanx atas ingatan dan susah payah hahaha;D nanti balik umah sila belanja lagi..hahah rasa dia seperti seorg abang dan saya ni seperti seorg adik haha sedangkan saya anak sulung yg kurang berperanan..
Ini white chocolate macedonia cake hehehe..x de kena mengena dgn hari jadi..just suka beli dan suka makan utk kepuasan diri ;D


 In conclusion..semoga Allah memberkati kalian;) terima kasih atas ingatan, nasihat, doa dan segala kenangan bersama walau secebis..x tahulah apa nak dibalas bila tibanya hari korang hehe ;D;D sungguh terharu ..apapon saya sentiasa sgt berterima  kasih buat Ibu dan Ayah kerana mereka adalah segalanya dalam hidup saya..Doa dan Redha mereka amatlah saya harapkan..itulah tanda kasih mereka yang terulung yang tiada tandingan seisi dunia..Terima Kasih Allah atas nikmat kebahagiaan ini ;) ameen..

1 ulasan:

nuranuraniku.blogspot.com berkata...

ass,
selamat ya,dapat penghargaan teman2 ,
semua bagus.