google8dfb9fd65978adab.html ~SILLHOUTTE~: May Allah bless them and Guide them Well..ameen May Allah bless them and Guide them Well..ameen

24 April 2013

May Allah bless them and Guide them Well..ameen

                     Memang belum sampai lagi  Hidayah kat mereka  sekarang...tapi mudah-mudahan sampai juga Hidayah itu walau makan puluhan tahun lamanya ameen...

                                Harap dia rajin2 lah bawa buku tulis time masuk subjek aku ye hahaha nanti aku rajin aku uploadlah lagi tambahan hadiah2...semangat betol mereka bab bagi hadiah hahaha harap belajar pon semangat lah ye..

                                Bertukar segala2nya...an educator not just teach and educate the children but also educate myself...berat memikul tanggungjawab dan amanah ini...Niat aku satu je agar mereka tahu ilmu, mereka boleh faham dan boleh beramal suatu masa kelak...dan jauh di dasar hatiku..aku harap dengan apa yg aku kerjakan ini dapat membersihkan hatiku dan dapat mengubah diriku..perangaiku dan kehidupanku ke arah lebih baik...lebih bagus...tinggalkan segala keburukan dan kegagalan masa lalu...maybe ada hikmah Allah tentukan begini..perancangan masa akan datang siapa tahukan?? kita boleh merancang Allah jualah menentukan..kita boleh cakap apa saja tapi kuasa Allah mengatasi segalanya....


                            Tak sangka aku jelajah dan menjejakkan kaki ke tempat ini..tak terjangkau dek akal fikiran.....mmg tempat ini indah dan cantik..tapi apa yang tersirat dalam hati tiada siapa yang tahu...


Alhamdulillah 19 hb April 2013 jatuh pada Hari Jumaat Sayyidul Ayyam...mudahan pengakhiran hidup ini adalah baik atau husnul khatimah insyaAllah...

Tiada ulasan: